středa 24. září 2014

Jak jsem se ocitla v Neapoli

Ahoj, jmenuji se Marta a ráda bych Vám představila sebe i svůj blog.

Tak jo, asi by to chtělo nějaké úvodní slovíčko a sluníčkový příspěvek do začátku o tom, jak budu doufat, že se Vám tady bude všechno líbit, jak Vám povím něco o sobě a tak. Anebo taky ne. Stejně mě všichni znáte, a kdo by mě náhodou neznal a i přesto měl pocit, že ho bude bavit mé oblažování virtuálního světa super-vtipnými postřehy ze zahraničí, nechť si pročte všeříkající kolonku „o mně“.

Tak jsem tady, v městě hříchu, zločinu, samá vražda, samá mafie, samá špína, svrab a neštovice. Nebo tak si to aspoň všichni představují, bohužel. Starší generace se několikanásobně pokřižovaly ve chvíli, kdy jsem jim sdělila, kam mě sérdce mé táhne, přátelé významně pozvedli obočí a nevyhnula jsem se ani /doufejme/ předčasným kondolencím.

Zdroj: http://www.napolibandb.it/blog/wp-content/uploads/erasmus-a-napoli.jpg

A teď se tedy konečně dostáváme k tomu pudlovi a jeho jádru. Tenhle vysoce intelektuální literární počin bude sloužit k boření mýtu o tom, jak je Neapol hnusná a nebezpečná a smradlavá. Třeba Vám ukážu, že je to nejkrásnější město na světě hned po Praze /pragocentrik ježišmarjajo/, jak jsou tu lidé nejmilejší v galaxii a jak se tu dobře najíte, oblíknete, zasmějete. Třeba Vás přesvědčím, abyste se sem zajeli podívat – větší příliv turistů sice zaškodí té panenské nedotčenosti /haha/, ale rozhodně ne ekonomice a třeba pak bude ta Neapol trochu míň smradlavá rustikální. Třeba Vás tenhle blog pomůže nakopnout, abyste taky (ne)vyjeli na erasmus – do Pasova, do Bratislavy, do Rejkjavíku, dle libosti. A třeba Vás prostě jen bude bavit se mi škodolibě smát, jak tady bojuju s administrativou, dopravou, školou a všudypřítomnou vlezlostí pánské populace 60+ /no vobčas i mladší teda, dobře/.

Stejně jsem se dostala přesně tam, kam jsem se dostat nechtěla. Ale tak vodpusťte začátečnickou chybu, přimhuřte vočko, příště už to bude víc fotek, víc zajímavostí a míň keců.


Pac a pusu

Martuccia

Žádné komentáře:

Okomentovat